Jak pozycjonować | blog o pozycjonowaniu | Blog i optymalizacji | Strony www Warszawa |

Planer słów kluczowych to popularne narzędzie wykorzystywane przez wielu użytkowników do wyszukiwania oraz wstępnej analizy słów kluczowych. Pomimo, że narzędzie stworzone zostało z myślą o płatnych kampaniach AdWords skutecznie wykorzystywane jest również podczas pozycjonowania.

Od kilku dni na forum Google Adwords zauważyć można było wzrost postów informujących o tym, ze przy próbie skorzystania z Keyword Plannera użytkownicy dostają komunikat mówiący o tym, że do skorzystania z narzędzia konieczne jest posiadanie aktywnej kampanii w Google Adwords. 

Z dyskusji, które wywiązały się na forum Google, wnioskować można było, że do korzystania z narzędzia do planowania słów kluczowych konieczne będzie posiadanie konta Google Adwords z wypełnionymi danymi do rozliczeń oraz skonfigurowaną przynajmniej jedną i aktywną kampanią.

Komunikat konieczności posiadania aktywnych kont dotykał w szczególności nowo zarejestrowanych kont.

Aktualizacja

Nowe ograniczenie wywołało spore zamieszanie w sieci. Na szczęście po kilku godzinach Google oficjalnie poinformowało, że było ono wynikiem błędu, który wkradł się do systemu. Korzystanie z narzędzia do planowania słów kluczowych w dalszym ciągu jest darmowe i wymaga tylko rejestracji konta w Google Adwords.

Nie wiem jednak czy w przyszłości Google nie zdecyduje się wprowadzić tej zmiany na dobre.

Źródła: http://www.thesempost.com/google-removing-keyword-planner-access-to-those-with-active-adwords-campaigns/
http://searchengineland.com/google-clarifies-keyword-planner-doesnt-require-active-campaign-252767

Dział: Blog

3-pak Map Google zamieni się na 2 wyniki oraz 1 reklamę. Google wdraża reklamy i promowane pinezki wewnątrz Google Maps. Okazuje się, że to nie koniec zmian i nowych reklam w mapach.

Joy Hawkins poinformował, że w niedalekiej przyszłości o reklamy rozszerzony zostanie również boks zawierający 3 wyniki map Google oraz ten zawierający hotele, czyli tzw. 3-paki. Boksy zostaną zmodyfikowane do formy, w której zawierać będą 2 wyniki naturalne oraz jeden płatny.

Reklama w 3-pakach jest z pewnością sporą zmiana, która zwiększy pole do popisu w Google Adwords. 

Źródło: https://www.brightlocal.com/2016/06/22/google-3-pack-to-become-2-pack-with-new-paid-listings/

Dział: Blog
W ostatnich miesiącach obserwujemy szereg zmian i testów wyglądu różnych funkcjonalności Google. Poniżej chciałbym zwrócić uwagę na co ciekawsze, czerwcowe testowanie.
 
Przede wszystkim, Google testuje nowy interfejs w wynikach wyszukiwania, odpowiadający na funkcję sugerującą inne formy wyszukiwanej przez nas frazy. Opcja ta wyświetla się nam jako: "Inne osoby wyszukiwały także:"
 
 
Inną zmianą testowana przez Google, jest również edycja tła głównej strony wyszukiwarki. Tradycyjny wygląd strony google.pl prezentuje się tak:
Można było także zauważyć widok testowy:
 
Różnego rodzaju kosmetyczne zmiany, nie ominęły także innych wyszukiwarek. Możliwe, że to w odpowiedzi na różne zmiany i edycje widoku Google, tą samą drogą postanowiło pójść Yahoo, zmieniając swoje okno wyszukania z tradycyjnego:
na testowaną wersję:
 

Wszystkie te testy i ewentualne wprowadzane zmiany w jakiejkolwiek wyszukiwarce, mają oczywiście za zadanie dostosowywanie jej pod zmieniające się trendy i oczekiwania użytkowników, a wszystko to oczywiście z zachowaniem zasad UX.
 

Źródło: http://searchengineland.com

Dział: Blog

Z dniem dzisiejszym Google udostępniło nowe narzędzie pozwalające na wygodne sprawdzanie szybkości swojego serwisu na urządzeniach mobilnych i desktopach oraz jego przystosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Narzędzie kierowane jest do osób niekoniecznie związanych z branżą IT, ma za zadanie w prosty sposób pokazać co jest źle i jaki ma to wpływ na kondycje serwisu. Tak aby każdy właściciel strony mógł w prosty sposób pokazać swojemu webmasterowi co należy poprawić.

Nowy tester dostępny jest w postaci One Page pod adresem https://testmysite.thinkwithgoogle.com/. Łączy on w sobie funkcjonalności PageSpeed Insights oraz narzędzie do testu zgodności z urządzeniami mobilnymi. Po wpisaniu adresu strony, jest ona oceniana pod względem przystosowania do wyświetlania i szybkości ładowania na urządzeniach mobilnych oraz szybkości ładowania na desktopach.

 

Dział: Blog

Gary Illyes występujący na Search Marketing Summit Sydney potwierdził, iż w ciągu kilku najbliższych miesięcy szybkość ładowania serwisu stanie się czynnikiem rankingowym w wynikach mobilnych.
aktualizacja mobilnego algorytmu Google
Strony z wyższym wynikiem szybkości wczytywania będą zajmować lepsze pozycje, dlatego już dziś warto skorzystać z PageSpeed Insights, czy nowego testera szybkości ładowania stron i zadbać o odpowiednio krótkie wczytywanie się serwisu internetowego.
Gary poinformował, że najlepszym wynikiem będzie ocena znajdująca się w zielonej skali. Dodał również, że gdy aktualizacja mobilnego algorytmu zostanie wdrożona, stosowna informacja zostanie opublikowana na oficjalnym blogu Google.

Dział: Blog

Artykuły

 

 

Projektowanie stron internetowych Warszawa 

- Najnowsze realizacje -

Malowanie proszkowe - Projekt logo
Mawawo - Depilacja Laserowa
Keemple - Technologia pracująca za Ciebie
PISKP - Polska Izba Stacji Kontroli Pojazdów
Wizytówka Tj-Gazy - Sprzedaż butli gazowych Rzeszów
Tj-Gazy - Sprzedaż butli gazowych Rzeszów
SPA - Klinika Urody Laura
Centrum medycyny Holistycznej | gd-med.pl
Apl Print - Drukarnia Online
Fitmuscle Shop - Sklep z Suplementami diety
Dynamic Motion Systems
Wyższa Szkoła Mazowiecka
Pendrive na zamówienie - "Pendo"
Klinika Medycyny estetycznej - Dr Mołas

Klienci

 

adamed dom grycan champion-eu.com orange mitcar patti trybuna escada stanica przygoda      Dr Mołas
Studio75.pl Mizzo projektowanie stron - google plus