Jak pozycjonować | blog o pozycjonowaniu | Blog i optymalizacji | Strony www Warszawa |

Google poinformowało, że zmieniło format reklam na urządzeniach mobilnych, tak aby bardziej przystosować je do potrzeb użytkowników. Nowy format reklam na smartfonach będzie składał się z 2 nagłówków o długości po 30 znaków każdy (wcześniej występował tylko 1 nagłówek) oraz tekstu o łącznej długości 80 znaków.

Pojawiły się również 2 nowe narzędzia/funkcje w Google AdWords. Pierwsze z nich pozwala na tworzenie reklam przystosowanych do urządzeń mobilnych z 2 linijkami w tytule oraz desktopów z 1 linijką w tytule.

Drugie służące do dostosowania stawek w zależności od urządzenia na jakim wyświetlają się reklamy – dzięki czemu możemy ustalić inne stawki dla desktopów, smartfonów i tabletów.

 

ródło: https://www.seroundtable.com/google-adwords-expanded-text-ads-device-bid-adjustments-22442.html

Dział: Blog
środa, 13 lipiec 2016 11:37

Uniwersytet SWPS

Szkoła wyższa kształcąca w specjalnościach: psychologia, socjologia, politologia, kulturoznawstwo, zdrowie publiczne, filozofia, filologia angielska.


Klient: Szkoła Wyższa SWPS 

Wykonanie strony www z indywidualnej grafiki PSD

Rok 2015


Dział: Branding

Artykuły

 

 

Projektowanie stron internetowych Warszawa 

- Najnowsze realizacje -

Malowanie proszkowe - Projekt logo
Mawawo - Depilacja Laserowa
Keemple - Technologia pracująca za Ciebie
PISKP - Polska Izba Stacji Kontroli Pojazdów
Wizytówka Tj-Gazy - Sprzedaż butli gazowych Rzeszów
Tj-Gazy - Sprzedaż butli gazowych Rzeszów
SPA - Klinika Urody Laura
Centrum medycyny Holistycznej | gd-med.pl
Apl Print - Drukarnia Online
Fitmuscle Shop - Sklep z Suplementami diety
Dynamic Motion Systems
Wyższa Szkoła Mazowiecka
Pendrive na zamówienie - "Pendo"
Klinika Medycyny estetycznej - Dr Mołas

Klienci

 

adamed dom grycan champion-eu.com orange mitcar patti trybuna escada stanica przygoda      Dr Mołas