Kroki do zwiększenia widoczności Twojej strony

Strony Internetowe Warszawa | http://mizzo.pl Strony Internetowe Warszawa | http://mizzo.pl

Posiadanie nawet najbardziej rozbudowanej strony internetowej nie wystarczy, aby docierać do coraz szerszego grona klientów. By było to możliwe, witryna przede wszystkim powinna być widoczna w wynikach wyszukiwania. Oto kilka kroków, które należy poczynić, by zaistnieć w Sieci oraz zwiększyć ruch na stronie. 

Co tak naprawdę potrafi asystent Google?

Co tak naprawdę potrafi asystent Google?

John Mueller poruszy...   czytaj więcej »

Wykonaj audyt strony

Zanim przystąpisz do jakichkolwiek działań mających na celu wypromowanie Twojej witryny, powinieneś wykonać jej audyt pod kątem pozycjonowania i przydatności dla użytkowników oraz Google.

Audyt to podstawowy element procesu optymalizacji, który wskaże Ci najsłabsze elementy strony oraz podsunie przydatne rozwiązania pozwalające opracować ją zgodnie z aktualnymi wytycznymi. Zdefiniuje on błędy oraz pomoże wprowadzić zmiany ułatwiające np. nawigację i korzystanie z serwisu grupom docelowym.

Na audyt składają się zazwyczaj:

  • analiza projektu graficznego strony,
  • badanie użyteczności serwisu,
  • ocena treści i jej skuteczności,
  • sprawdzenie poprawności budowy serwisu,
  • analiza pozycji strony w wynikach wyszukiwarki,
  • ocena poprawności dostosowania witryny do urządzeń przenośnych.

Weryfikację tę możesz wykonać sam w oparciu o narzędzia dostępne w Internecie bądź zlecić ją specjalistycznym agencjom. Decydując się na samodzielną optymalizację witryny, powinieneś zwrócić uwagę na znaczniki alt, title i description. To właśnie one są odpowiedzialne za to, jak strona wygląda dla robotów Google, które widzą jedynie jej kod źródłowy. Niezwykle ważna jest także nazwa grafik, opis i tytuł witryny. Warto unikać tworzenia podwójnych meta opisów, które są jednym z najczęściej popełnianych błędów przez właścicieli serwisów internetowych, gdyż zmniejszają ruch na stronie i utrudniają pozycjonowanie w Internecie.

Naprawienie błędów przyczyni się do zajmowania przez stronę wyższych pozycji w wyszukiwarce (po wykorzystaniu w jej zawartości poprawnie dobranych słów kluczowych), poprawienia czasu ładowania witryny, a także zwiększenia ruchu na stronie, co niewątpliwie przełoży się również na korzyści finansowe. Poprawnie zbudowana strona powinna być przyjazna dla użytkowników i robotów Google.


Pozostałe informacje

Fragmenty polecane z odpowiedziami na pytania są już w Google.pl

Fragmenty polecane z odpowiedziami na pytania są już w Google.pl

Google wdrożyło kolejną znaczącą zmianę w prezenta...   czytaj więcej »
Nowe powiadomienia w Search Console

Nowe powiadomienia w Search Console

Jeśli jakaś strona korzysta ze starej wersji PageS...   czytaj więcej »
Google informuje właścicieli stron o braku wersji mobilnych w wynikach wyszukiwania

Google informuje właścicieli stron o braku wersji mobilnych w wynikach wyszukiwania

Znaczenie mobilnych wyników wyszukiwania ro...   czytaj więcej »
Google testuje wyświetlanie opinii w boksach map dla wyników lokalnych

Google testuje wyświetlanie opinii w boksach map dla wyników lokalnych

Całkiem niedawno informowaliśmy, że Google znacząc...   czytaj więcej »
Spamowanie w Google Maps

Spamowanie w Google Maps

Usiłując oczyścić Google Maps ze spamu (poprzez wy...   czytaj więcej »

Artykuły

 

 

Projektowanie stron internetowych Warszawa 

- Najnowsze realizacje -

Malowanie proszkowe - Projekt logo
Mawawo - Depilacja Laserowa
Keemple - Technologia pracująca za Ciebie
PISKP - Polska Izba Stacji Kontroli Pojazdów
Wizytówka Tj-Gazy - Sprzedaż butli gazowych Rzeszów
Tj-Gazy - Sprzedaż butli gazowych Rzeszów
SPA - Klinika Urody Laura
Centrum medycyny Holistycznej | gd-med.pl
Apl Print - Drukarnia Online
Fitmuscle Shop - Sklep z Suplementami diety
Dynamic Motion Systems
Wyższa Szkoła Mazowiecka
Pendrive na zamówienie - "Pendo"
Klinika Medycyny estetycznej - Dr Mołas

Klienci

 

adamed dom grycan champion-eu.com orange mitcar patti trybuna escada stanica przygoda      Dr Mołas