Ze świata SEO

Optymalizacja stron www - najnowsze trendy

Zwiększ widoczność swojej witryny dzięki najlepszym praktykom optymalizacji. Dowiedz się o najnowszych rozwiązaniach, które poprawią wydajność i pozycjonowanie Twojej strony internetowej.

Darmowa wycena

Unikatowe strony internetowe – Twoja przewaga online

Od 17 lat projektuję strony internetowe, które wyróżniają się estetyką i funkcjonalnością. Tworzę nieszablonowe projekty dopasowane do potrzeb klientów, które przyciągają uwagę i przekładają się na realne wyniki.

Zapraszam do mojego portfolio – razem stworzymy stronę, która będzie kluczem do sukcesu Twojej marki online.

Google Multitask Unified Model (MUM)

Google Multitask Unified Model (MUM)

Podczas Google’s I/O conference, która miała miejsce 18-20 maja 2021, Google zaprezentowało nową technologię o nazwie Google Multitask Unified Model (MUM). MUM określany jest jako nowa technologia, a nie konkretny algorytm. Oznacza to, że w jej skład wchodzić może wiele mniejszych algorytmów, które wspólnie mają bardzo mocno wpłynąć na rozumienie zapytań i jakość wyników wyszukiwania.

Jak szybko i skutecznie popsuć sobie SEO

Jak szybko i skutecznie popsuć sobie SEO

Wprowadzenie na stronę skutecznego SEO (ang.: search engine optimization) może wydawać się proste i szybkie. Pozornie wystarczy przygotować odpowiednio zredagowany content i zdobyć kliknięcia, a potem strona błyskawicznie się rozpędzi i będzie doskonale widoczna. Niestety skuteczna optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych nie jest tak łatwa jak mogłoby się wydawać. Warto wiedzieć jakich działań unikać, by nie zapędzić się w ślepą uliczkę.

Najważniejsze meta tagi dla SEO

Najważniejsze meta tagi dla SEO

Podstawą dobrze wykonanego SEO jest umiejętność współpracy z algorytmami wyszukiwarki Google. Udostępniając robotom Google precyzyjne informacje o stronie, można poprawić jej widoczność w wynikach wyszukiwarki. Przedstawiamy 4 meta tagi, które mają największy wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania.

Google wprowadza karty rozszerzone dla mobilnych wyników wyszukiwania

Google wprowadza karty rozszerzone dla mobilnych wyników wyszukiwania

17 maja Google oficjalnie dodało zakładkę kart rozszerzonych (z ang. rich cards) do panelu Search Console,umożliwiając tym samym ich wdrażanie w serwisach internetowych przez webmasterów.Karty rozszerzone są kolejnym poziomem mikrodanych korzystających z oznaczeń schema.org. Pozwalają one na oznaczenie treści dla robotów wyszukiwarek, co może przyczynić się do ich lepszej prezentacji w wynikach wyszukiwania. 

Google testuje wyświetlanie opinii w boksach map dla wyników lokalnych

Google testuje wyświetlanie opinii w boksach map dla wyników lokalnych

Całkiem niedawno informowaliśmy, że Google znacząco zmieniło tradycyjny format wyświetlania map dla wyników lokalnych na nowy widok zawierający mapę i 3 wybrane lokalizacje. Widok ten jest raczej jednolity dla wszystkich lokalizacji. Peter Meyers z Moz’a poinformował na swoim Twitterze, że udało mu się zarejestrować nowość w boksie prezentującym mapkę z 3 wynikami.

Znaczne wahania wyników ruchu na stronach AMP

Znaczne wahania wyników ruchu na stronach AMP

Sprawdzając w ostatnim czasie analizę ruchu dla stron AMP (AMP - Accelerated Mobile Pages / Przyspieszone strony mobilne), można było zauważyć duże wahania ruchu. Sytuacja ta została skomentowana przez Google, na forum Pomocy dla Webmasterów: zobacz tutaj. Tomo Taylor (Google) odpowiedział, że z powodu różnych czynników branych pod uwagę przy wyborze i ocenie witryn pojawiających się w "Top Stories", takie wahania ruchu na stronach są jak najbardziej możliwe i zasadne.

Kroki do zwiększenia widoczności Twojej strony

Kroki do zwiększenia widoczności Twojej strony

Posiadanie nawet najbardziej rozbudowanej strony internetowej nie wystarczy, aby docierać do coraz szerszego grona klientów. By było to możliwe, witryna przede wszystkim powinna być widoczna w wynikach wyszukiwania. Oto kilka kroków, które należy poczynić, by zaistnieć w Sieci oraz zwiększyć ruch na stronie. 

Raporty o błędnym wdrożeniu AMP w serwisie zostały zaktualizowane

Raporty o błędnym wdrożeniu AMP w serwisie zostały zaktualizowane

Z dniem wczorajszym Search Console doczekało się aktualizacji zakładki, która zawiera informacje o błędnym/poprawnym wdrożeniu AMP w serwisie. Jeśli wdrażałeś w swoim serwisie AMP, powinieneś niezwłocznie zajrzeć do zakładki

Nowe powiadomienia w Search Console

Nowe powiadomienia w Search Console

Jeśli jakaś strona korzysta ze starej wersji PageSpeed, prawdopodobnie wkrótce jej właściciel otrzyma powiadomienie z rekomendacjami odnośnie poprawy tej sytuacji. Jak informuje Barry Schwartz z Seroundtable, pierwsza partia takich informacji trafiła wczoraj do części webmasterów w Stanach Zjednoczonych.

Ze świata SEO

SEO w 2025 roku:
Kluczowe trendy i nowości

Twoja wizja, nasza misja

Tworzymy sukces w sieci
z profesjonalizmem i pasją

Zadzwoń do nas:

Copyright 2025 by Mizzo Professional Websites. Strony Internetowe Warszawa. All rights reserved | Cookies

Skontaktuj się z nami