wtorek, 04 październik 2016 14:31

Pingwin 4.0 sam zrzeknie się za Ciebie linków?

Gary Illyes wziął udział w publicznej dyskusji dotyczącej Pingwina 4.0. W jednym z postów zamieszczonych na Facebooku przez Barrego Swarztza wypowiedział się na temat szczegółów dot. działania nowego Pingwina w wersji 4.0. Garry poinformował czytelników o tym, że nowa wersja pingwina jest w stanie samodzielnie rozpoznawać i ignorować linki o niskiej jakości (spam). Oznacza to, że niekoniecznie będziemy musieli korzystać z narzędzia disavow tool, aby pozbyć się słabych linków. Według niego Pingwin w wersji 4.0 będzie w stanie rozpoznać spamerskie linki i wyzerować ich wpływ na ranking. Gary dodał jednak, że jeśli chcemy pomóc Google, nadal możemy zrzekać się linków z wykorzystaniem disavow tool.
Google poinformowało na swoim oficjalnym blogu, że z dniem dzisiejszym algorytm Pingwin 4.0 zaczął działać w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że Pingwin będzie na bieżąco reagował na niskiej jakości linki prowadzące do serwisów i obniży ich pozycje. Dobrą wiadomością jest to, że równie sprawnie powinno działać to również w drugą stronę, np. w przypadku przypływu dobrych linków i usuwania/zrzekania się tych słabych ;). Od kilku tygodni jesteśmy świadkami dużych zmian pozycji serwisów w wynikach wyszukiwania. Wygląda na to, że musimy jeszcze trochę poczekać, aż pozycje się ustabilizują. Źródło: https://webmasters.googleblog.com/2016/09/penguin-is-now-part-of-our-core.html
Obecnie sieć internetowa oferuje swoim użytkownikom wiele bezpłatnych widgetów. Przyjmują one formę prostych liczników odwiedzin w innych wypadkach tworzą rozbudowane skrypty. Zamieszczając widget na swojej stronie, powinieneś podać jego źródło, jakim jest link do strony twórcy. Link najczęściej znajduje się już w kodzie widgetu.
wtorek, 23 sierpień 2016 10:42

Rel Canonical - nie obsługuje obrazków

Niewątpliwie każda z osób, zainteresowana pozycjonowaniem grafik w wyszukiwarce Google, zauważyła, że Google niezwykle wolno nanosi zmiany względem graficznych wyników wyszukiwania. W temacie tam, padło ciekawe pytanie, na które odpowiedź otrzymaliśmy podczas jednego z ostatnich Google+ Hangout, prowadzonym przez John'a Mueller'a (Google Szwajcaria). Pytanie dotyczyło tego, w jakim czasie, Google odnotuje nowe adresy URL po aktualizacji na stronie.  Co ciekawe, podczas odpowiedzi na pytanie, mogliśmy się dowiedzieć, że Google nie obsługuje tagu rel=cannonical przy przekierowywaniu obrazów z jednego adresu URL na inny. Źródło: https://www.seroundtable.com
Jeśli Twój serwis posiada błędy dotyczące wdrożenia w nim AMP, Google poinformuje Cię o tym bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Warunkiem jest zalogowanie się na konto ze zweryfikowaną domeną w Search Console. Podobny komunikat jest wyświetlany przez Google w przypadku braku wersji mobilnej serwisu, o czym pisałem tutaj. AMP w wynikach wyszukiwania ma zostać jeszcze bardziej rozszerzone, stąd Google kładzie coraz to większy nacisk na informowanie webmasterów o potencjalnych błędach w ich serwisach.

Artykuły

 

 

Projektowanie stron internetowych Warszawa 

- Najnowsze realizacje -

Malowanie proszkowe - Projekt logo
Mawawo - Depilacja Laserowa
Keemple - Technologia pracująca za Ciebie
PISKP - Polska Izba Stacji Kontroli Pojazdów
Wizytówka Tj-Gazy - Sprzedaż butli gazowych Rzeszów
Tj-Gazy - Sprzedaż butli gazowych Rzeszów
SPA - Klinika Urody Laura
Centrum medycyny Holistycznej | gd-med.pl
Apl Print - Drukarnia Online
Fitmuscle Shop - Sklep z Suplementami diety
Dynamic Motion Systems
Wyższa Szkoła Mazowiecka
Pendrive na zamówienie - "Pendo"
Klinika Medycyny estetycznej - Dr Mołas

Klienci

 

adamed dom grycan champion-eu.com orange mitcar patti trybuna escada stanica przygoda      
Studio75.pl Mizzo projektowanie stron - google plus